Arrow

Δε μας χέζεις ρε Οτο και σύ...σε πληρώσαμε

Posted by Στάμπα ~ on 3/26/2013 ~ 0 comments



Ρεχάγκελ: «Η Γερμανία δεν θα αφήσει την Ελλάδα να πέσει»

Στην Ελλάδα βρίσκεται από χθες ο προπονητής των διακρίσεων για  την Εθνική Ελλάδα, Οτο Ρεχάγκελ μαζί με τον επί σειρά ετών συνεργάτη του, Γιάννη Τοπαλίδη και τον υφυπουργό Εργασίας της Γερμανίας και αντιπρόσωπο της Ανγκελα Μέρκελ στην Ελλάδα, Χανς Φούχτελ.

Ηδη έγινε μια μίνι συνέντευξη  Τύπου στο αεροδρόμιο και θα  ακολουθήσει μια σειρά εκδηλώσεων τις επόμενες ημέρες πάνω στο αντικείμενο που προαναφέραμε.

Πρώτος πήρε τον λόγο ο Φούχτελ, ο οποίος τόνισε: «Εννιά φορές έχω έρθει στην Ελλάδα και πάντα με ρωτούσαν πότε θα φέρω μαζί μου τον Ρεχάγκελ. Τελικά κατάφερα να τον πείσω και πράγματι ήρθε. Δεν είναι τυχαίο ότι επελέγη το τάιμινγκ της εθνικής εορτής, της 25ης Μαρτίου, για την επίσκεψή του εδώ».

Στη συνέχεια μίλησε ο  πρώην ομοσπονδιακός  προπονητής: «Πέρασα εννέα υπέροχα χρόνια εδώ και δεν θα τα ξεχάσω ποτέ. Μακάρι όσοι έρχονται εδώ να περνούσαν τόσο όμορφα όσο εγώ. Δεν είμαι γνώστης της πολιτικής, αλλά υπήρξα ανέκαθεν υποστηρικτής της ελληνογερμανικής φιλίας και θέλω από την πλευρά μου αυτή να συνεχίσει να υπάρχει. Ξέρω ότι η Ελλάδα περνάει δύσκολες ώρες και εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να δοθεί λύση στα προβλήματα του ελληνικού λαού. Σε αυτές τις περιπτώσεις, θα πρέπει όλοι οι έξυπνοι άνθρωποι να κάτσουν στο ίδιο τραπέζι και να βρουν λύσεις. Να είναι σίγουροι πάντως οι Ελληνες ότι η Γερμανία δεν θα αφήσει την Ελλάδα να πέσει. Δεν θέλει κάτι τέτοιο. Οπως δεν θέλει καμία χώρα του κόσμου την πτώση της Ελλάδας» και προσέθεσε:

«Η Ελλάδα θα είναι πάντα  στην καρδιά. Είναι μια δύσκολη  περίοδος αυτή για τη χώρα  και της εύχομαι να την ξεπεράσει.  Οποτεδήποτε μου ζητηθεί να  προσφέρω πάνω στο κομμάτι  των ελληνογερμανικών σχέσεων,  θα είμαι παρών. Μου ζητήθηκε  από τη γερμανική κυβέρνηση  να έρθω και το πήρα απόφαση δίχως δεύτερη κουβέντα».

Ο Ρεχάγκελ ρωτήθηκε και για την ήττα της Εθνικής ομάδας από τη Βοσνία: «Δεν είδα το παιχνίδι, αλλά με ενημέρωσε ο Γιάννης  Τοπαλίδης για το πώς εξελίχθηκε. Ελπίζω τελικά η Ελλάδα να προκριθεί στο Μουντιάλ του 2014».

Σήμερα το απόγευμα ο Ρεχάγκελ θα κοουτσάρει σε έναν αγώνα φιλανθρωπικού  χαρακτήρα και αύριο σε ένα  ματς μεταξύ επίλεκτων ομάδων Ελλήνων  και Γερμανών φοιτητών/ποδοσφαιριστών στη γερμανική σχολή Αθηνών.

Σήμερα το πρωί, εξάλλου, ο πρώην  ομοσπονδιακός μας προπονητής θα έχει συναντήσεις με την υπουργό Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη και τον υπουργό Εσωτερικών Ευριπίδη Στυλιανίδη, με αντικείμενο συζήτησης την προώθηση των ελληνογερμανικών σχέσεων. Οι εκδηλώσεις γίνονται υπό την αιγίδα της γερμανικής πρεσβείας στην Αθήνα.

 

 


Related Posts

Δεν υπάρχουν σχόλια:

αυτα που δεν προλαβατε

το δικτυο λεει