Arrow

Επιτέλους ΕΝΑΣ εναντίον Μπάμπη

Posted by Στάμπα ~ on 3/06/2013 ~ 0 comments

Εξώδικο του δημάρχου Αλεξανδρούπολης κατά του Σκάι.

Με εξώδικο ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης, Βαγγέλης Λαμπάκης στρέφεται κατά του δημοσιογράφου του Σκάι, Μπάμπη Παπαδημητρίου.
Η εξώδικος διαμαρτυρία έχει ως εξής: "Αναφερόμενος σε μένα και στην αντίθεσή μου για την εξόρυξη χρυσού στο Πέραμα (λόγω του κυανίου, του αρσενικού και των επιπτώσεών τους στην ζωή των ανθρώπων, στο περιβάλλον, και στην αναπτυξιακή προοπτική της ευρύτερης περιοχής, με αντάλλαγμα λίγες θέσεις εργασίας "θανάτου"), είπε τα παρακάτω άκρως εξυβριστικά, συκοφαντικά και υποτιμητικά για το πρόσωπό μου: "Η χώρα δεν είναι σε κατάσταση που να μπορεί να αποφασίζει ο καθένας μόνος του για το τί τον συμφέρει εκείνον. Διότι εγώ πάρα πολύ εύκολα, πάρα πολύ εύκολα και μπορώ να το κάνω τώρα, θα πω: "Ο Δήμαρχος (αναφερόμενος στον Δήμαρχο Αλεξ/πολης) για να τα λέει αυτά προφανώς υπερασπίζεται κάποια άλλα οικονομικά συμφέροντα" και στην προσπάθεια του Νίκου Ευαγγελάτου, να διορθώσει το ατόπημα του πρώτου εξ υμών "Δεν μπορείς να το πεις αυτό, αυτό είναι λάσπη", ο πρώτος εξ υμών εμμένει στην αποδόμησή μου λέγοντας "Δεν είναι καθόλου λάσπη. Είναι μια υπόθεση εργασίας", αναφέρεται στο κείμενο της εξώδικης διαμαρτυρίας. Στο ίδιο κείμενο σημειώνεται: "Οι παραπάνω ισχυρισμοί του πρώτου εξ υμών ότι υπηρετώ άλλα οικονομικά συμφέροντα είναι ψευδείς καθ΄ ολοκληρία, αποτελούν συκοφαντική δυσφήμηση σε βάρος του προσώπου μου (καθ΄ην αξία έχει ως άτομο και Δήμαρχος), ακυρώνουν την άποψη για την έντιμη και ακέραια ζωή μου ως ατόμου και ως θεσμικού, με θίγουν πολιτικά ως Δήμαρχο, αλλά προπάντων με ακυρώνουν ως ενεργό πολίτη στον κοινωνικό μου αγώνα επί 13 και πλέον χρόνια κατά των χρυσωρυχείων δηλαδή της επένδυσης που εάν υλοποιηθεί, θα θέσει σε κίνδυνο την ζωή μας και την ζωή των επομένων γενεών μιας μεγάλης γεωγραφικά περιοχής και θα δημιουργήσει αναπτυξιακή υστέρηση σε πολλούς άλλους παραγωγικούς τομείς και δράσεις."


Related Posts

Δεν υπάρχουν σχόλια:

αυτα που δεν προλαβατε

το δικτυο λεει