Arrow

Το μέλλον του τόπου είναι ο Σαλμάς

Posted by Στάμπα ~ on 3/12/2013 ~ 0 comments

Καμία αναφορά στο υπηρεσιακό ΙΧ, στο οποίο επέβαινε ο ίδιος και το οποίο παρέσυρε πεζούς κατά τη διάρκεια ομιλίας του στο Μεσολόγγι, δεν έκανε ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας, Μάριος Σαλμάς. Πώς σχολίασε τα επεισόδια 

Μετά τα σοβαρά επεισόδια που έλαβαν χώρα στο Μεσολόγγι, ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας, Μάριος Σαλμάς εμφανίστηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο Ναυπάκτου, θέλοντας να ενημερώσει το σώμα για την επικοινωνία που είχε με τον υπουργό Παιδείας Κώστα Αρβανιτόπουλο γύρω από τι εξελίξεις του ΤΕΣΥΔ, ενώ δεν παρέλειψε να σχολιάσει και τα όσα εξελίχθηκαν στο Μεσολόγγι, με πολίτες που βρίσκονταν εντός της αίθουσας να διαμαρτύρεται για την παρουσία του καλώντας τον να αποχωρήσει.

O ίδιος σχετικά με την στην στάση του Δημάρχου Μεσολογγίου, κ. Κατσούλη ανέφερε:
"Ζήτησα από τον δήμαρχο Μεσολογγίου να μου δώσει τις τελευταίες γραμμές άμυνας και μου τις έστειλε με γραπτό μήνυμα. Τον περίμενα στην ομιλία μου, να έρθει να μιλήσουμε, όχι όμως με κοντάρια και σημαίες.
Δεν είχα καμία αντίρρηση να κάνει την διαδήλωσή του, όχι όμως προς εμένα που είμαι σύμμαχος στην όλη προσπάθεια".

Ο Σαλμάς ανέφερε επίσης ότι είναι υποχρέωση των βουλευτών του νομού να δώσουν την μάχη για τα τεχνολογικά και πανεπιστημιακά ιδρύματα:
"Η ιστορία δείχνει για τον καθέναν, το θέμα είναι να δώσουν λόγο και αυτοί που δεν κάνουν τίποτα αλλά ρίχνουν ευθύνες προς άλλες κατευθύνσεις και πρόσωπα, o θυμός κάποιων ανθρώπων δεν πρέπει να είναι αυτός που θα διαμορφώσει το μέλλον του τόπου".


Related Posts

Δεν υπάρχουν σχόλια:

αυτα που δεν προλαβατε

το δικτυο λεει